رفع مشکل عدم دریافت پیامک از مدسه
 


 آن دسته از اولیای ارجمندی که طی چندماه اخیر هیچگونه پیامکی از طرف مدرسه دریافت ننموده اند می توانند از دستورالعمل ذیل مشکل را حل نمایند:
شرکت همراه اول چندماه پیش اقدام به راه اندازی سرویس عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی برای مشترکین خود نمود که طی قالب پیامکی به اطلاع رسید.عزیزانی که تمایل به عدم دریافت را اعلام نمودند دیگر قادر به دریافت پیامک های دبیرستان نخواهند بود. لذا جهت لغو این سرویس میبایست عدد "2" حتما به صورت لاتین را به شماره "8999" پیامک کنند.لازم به ذکر است اعمال لغو این سرویس تا حدود یکماه طول خواهد کشید.
لذا خواهشمند است هرچه زودتر آنرا لغو کرده تا اطلاعیه های مدرسه همچون گذشته به شما ارسال گردد.
 
نقشه سایت